shopping_cart0 Krepšelis

www.mdbaldai.eu

GARANTIJOS IR GRAZINIMAS


GARANTIJOS IR GRAZINIMAS

Baldus pristatome Jums tiesiai i namus. Pristatymas NEMOKAMAS iki kol mikroautobusas gali privaziuoti iki Jusu namu! Del uznesimo paslaugu informacija telefonu 861680281 arba el. pastu info@mdbaldai.lt

Atsiskaitymas Jums patogiu budu grynais pinigais pristatymo metu arba bankiniu pavedimu.

Gavus preke pastebejus  gamyklini broka ar transportavimo broka, iskart kreipkites pas mus telefonu, arba rasykite elektroniniu pastu.

Butinai padarykite broko nuotraukas ir atsiuskite el.pastu. Kiek imanoma greiciau stengsimes isspresti susidariusias problemas.

Platesne informacija apie garantini aptarnavima telefonu 8 616 80281 arba el. pastu info@mdbaldai.lt

 

Jeigu gavę kokybišką prekę esate nepatenkinti, galite su mumis susisiekti ir mes gražinsime pinigus, bei atvažiuosime pasiimti NEMOKAMAI!

Pirkėjas (fizinis asmuo) turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti internetu  sudarytos sutarties (grąžinti kokybišką prekę) per 14 dienų. Negrąžinamų prekių sąrašas nurodytas Civilinio kodekso 6.228 (10) straipsnio 2 d. Sumokėti pinigai, įskaitant pirkėjo apmokėtas prekės pristatymo išlaidas,  pirkėjui grąžinami per 14 dienų nuo pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos.

Grąžinant prekę būtina laikytis šių taisyklių:

* Grąžinama prekė turi būti originalioje pakuotėje (prekės apžiūrėjimui atsargiai atidarykite pakuotę);

* Kokybiškų SURINKTŲ arba bandytų rinkti baldų grąžinti negalima;

* Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;

* Prekė turi būti nepraradus prekines išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės. Šis punktas negalioja grąžinant nekokybiškas prekes);

* Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta;

* Negalima grąžinti baldų, pirktų lizingu!

* Pinigai grąžinami tik tam pačiam pirkėjui.

Kiekvienai isigytai supakuotai ir nesurinktai prekei suteikiama gamintojo garantija 24 men. Pries surenkant preke, butina atidziai apziureti.

 

Jei pirkėjas mūsų el. parduotuvėje įsigijo prekę ir per teisinės garantijos laikotarpį išaiškėjo netinkama kokybė,  įsipareigojame pakeisti netinkamos kokybes prekę ar jos  dalis  tinkamos kokybes arba grąžinti sumokėtus pinigus.

Garantijos galiojimo sąlygos:

* surenkant gaminį pirkėjas turi laikytis prie gaminio pridėta instrukcija;

*garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltes arba prekės transportavimo metu.

Pirkėjas praranda teise į nemokamą garantinį aptarnavimą, jei defektas kilo dėl pirkėjo kaltės, surenkant baldus arba dėl neaiškių priežasčių.

Apie pastebėtą defektą baldo prašome pranešti telefonu arba el. paštu. Baldą ar baldų dalis keičiame arba sukomplektuojame nauju.

Gamyklinį broką įsipareigojame pašalinti per 15-45 darbo dienas. Jei įsigiję prekę pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jus turite teise prekę gražinti.

Preke NEMOKAMAI atsiimsime savo transportu. Nekokybišką prekę keičiame į kokybišką prekę ar prekės dalis arba grąžiname pinigus.

Netinkamos kokybės prekių trūkumai šalinami vadovaujantis Civilinio kodekso normomis.

Garantijos grazinimo laikotarpiu pastebejus trukumus, prasome padaryti foto nuotrauka ir atsiusti mums el. pastu info@mdbaldai.lt.

Prekes gamintojas nustatys, ar prekes defektui yra taikoma garantija, t.y. ar prekes brokas yra gamyklinis.

*Gamintojo garantija netaikoma naturaliai susidevincioms prekiu prekiu dalims ir baldiniam audiniui!

 

Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.

Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.

 

Isvertus visa auksciau esanti teksta i zmoniu kalba, jei bus problemu mes viska isspresime.

Ir tikrai greiciau, nei didieji prekybininkai.

Dazniausiai problemos buna del pervezeju kaltes. Jei kazkas pazeista, keiciame baldu detales.